۱۳۹۰ آبان ۱۸, چهارشنبه

راههایی برای سادیسمی کردن شوهر !

بانوان بخوانند !!!

. دائما به شوهرتان بگوييد: ولی خودمونيم ها، تو بيريخت ترين خواستگارم بودی!

. غذای شور و سوخته جلوی شوهرتان بگذاريد و قبل از اينکه به غذا لب بزند بگوييد: اينقدر بدم مياد از مردايی که از غذای زنشون ايراد می گيرن!

. هروقت شوهرتان برای شما دسته گل خريد، بگوييد: اِ، باغچه همسايه چه گلهای قشنگی داره! چرا کنديشون؟!

. هر وقت شوهرتان برای شما حرفای عشقولانه زد، به طرز فجيعی از ته حلق بگوييد: هوووووووووووووووووق!

. هر وقت مادر شوهرتان منزل شما دعوت بود، به او محل نگذاريد و برويد توی اتاقتان روزنامه بخوانيد!

. هر وقت ديديد شوهرتان مشغول تماشای مسابقه فوتبال می باشد، به بهانه تماشای عمو پورنگ، سريع کانال را عوض نماييد!

. دائما در حضور شوهرتان، از عرضه و توانايی هاي مردان ديگر تعريف کنيد!

. برای تولد شوهرتان، مسواک وخمير دندان کادو بگيريد و بگوييد که عزيزم اميدوارم صد سال زنده باشی و ديگه هيچوقت دهنت بوی گند نده!

. اگه شوهرتان با کلی قرض و قوله و وام گرفتن، برای کادوی تولدتان يک عدد پژو 206 آلبالويی خريد، با دلخوری بگوييد، اگه با خواستگار قبليم ازدواج می کردم حتما برام يه ماکسيما می خريد!

. هر وقت ديديد که شوهرتان با خيال راحت خوابيده است، برای ضد حال زدن به او بگوييد: عزيزم ميدونی اگه الان مهريم رو مطالبه کنم بايد بری گوشه زندان بخوابی؟!

. هر 5 دقيقه يکبار به محل کار شوهرتان زنگ بزنيد و بگوييد: عزيزم فقط می خواستم مطمئن بشم که تلفنت مشغول نيست و حواست جمع کارته!

. هر سال در سالگرد ازدواجتان به همسرتان بگوييد: عزيزم ، انگار همين چند سال پيش بود که در يک لحظه خر شدم و بله رو گفتم!

. از همسرتان معنای عشق را بپرسيد و بعد از اينکه 2 ساعت عشق را تفسير کرد و برايتان داستان های عشقی تعريف کرد، به او بگوييد: ابله ! عشق يه چيزی مثل کشک و دوغه ، دروغه خُله ، دروغه!

. هر وقت، شوهرتان رازی را برايتان گفت و از شما خواست که پيش خودتان بماند و به کسی نگوييد، سعی کنيد، کسی از دوستان ، فاميل و همسايه ها نماند که اين راز به گوشش نرسد!

. و هر وقت به دليل عمل به توصيه های بالا، شوهرتان تصميم به طلاق دادن شما گرفت، با توجه به قحطی شوهر در جامعه، با چشمانی پر از اشک به او بگوييد: منو ببخش عزيزم و بعد از اينکه کاملا خر شد، عمل به توصيه های بالا را از نو تکرار نماييد !!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر